Tarifele pentru procedura de insolvență variază în funcție de mai mulți factori, cum ar fi dimensiunea afacerii, numărul de creanțe și complexitatea cazului. Tarifele pot fi fixe si/sau procentuale din valoarea activelor recuperate sau a datoriilor acordate.
Proceduri de insolventa/faliment:
Onorariu fix cuprins intre 500 lei - 5.000 lei + T.V.A/luna – aferent perioadei de insolventa/faliment, in functie de complexitatea procedurii si dimensiunea societatii.
Onorariu de succes, ce se adaugă onorariului fix, după cum urmează:
intre 3% - 10% + TVA din sumele obţinute ca urmare a valorificării bunurilor, recuperărilor de creanţe şi din acţiunile întemeiate pe art. 169 din Legea insolvenţei.
Lichidari asociatii/fundatii:
1000 lei - 2000 lei lei pentru intreaga procedura, in functie de complexitate.
Alte tarife:
Intocmire documentatie in vederea deschiderii procedurii de insolventa/faliment - 1000 lei + TVA;
Eliberare adeverinte vechime - 125 lei + TVA;
Intocmire documente in vederea recuperarii creantelor - in functie de complexitate/valoare;
Aspecte privind cheltuielile
onorariile noastre nu includ onorariile experţilor (evaluatori, experti contabili, etc)
· propunem ca împreună cu Judecătorul sindic şi cu Comitetul Creditorilor să convenim asupra unui buget, dacă şi când va fi cazul, pentru serviciile prestate de către experţi şi alţi subcontractanţi.
cheltuielile noastre nu includ costurile asigurării activelor debitoarei (poliţe de asigurare, CASCO, Etc.)
plata salariilor personalului angajat, revendicările creditorilor şi alte costuri cum ar fi cele pentru utilităţi rămân datorii ale debitoarei şi nu se transferă asupra adiministratorului/lichidatorului judiciar.